donderdag 23 februari 2012

Geluk

Het zijn fijne, gezellige dagen geweest samen met mijn moeder. Gisteren had ik als verrassing  haar zus uitgenodigd om samen met ons te handwerken. We waren in de beste stemming, gelukkig dat we zo'n mooie dagen samen kunnen beleven. Door al het geklets werd er ook al eens achteruit genaaid, dat deerde niet... Deze namiddag heb ik haar naar huis gebracht.

Deze morgen  zat er een vlop uit Zweden in de bus. Bij Joke had ik een give-away gewonnen. Winter- en kerstquilts zijn leuk om maken, tegen het einde van het jaar zal van dit patroontje wel een quiltje van gemaakt zijn.


12 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Zulke dagen moet je koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk! en proficiat met je gewonnen give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je moeder nog handwerkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig samen handwerken,leuk toch.
    Leuk patroon heb je gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet hert er gezellig uit en je lieve tante ook bij je op bezoek, echt een heel gezellige foto!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo een dagje handwerken met je mam , en wat fijn dat ze dat nog doet, ik deed dat vaak met mijn moeder, maar sinds ze reuma heeft, zit het er niet meer in, wel jammer hoor

    Nu dat was heel snel dat patroon, leek Overtoom wel!! weet niet of je uitdrukking kent!

    Veel plezier ermee

    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een cadeaus een give away en een handwerkende moeder! Bofkont.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker geluk Hilde, dat je dat zo gezellig met je moeder kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hilde, wat een fijne dag zullen jullie gehad hebben, samen te handwerken, voor mij zit het ernog niet in,kan niet lang zitten en de concentratie is ook nog dat niet. Mooie give-away kreeg je, en daar ben ik blij om. Nog een dikke knuffel en tot weldra...hoop ik...Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hilde, na een give-away: kijk ook even op mijn blog, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je give-away Hilde. Wat gezellig dat je de zus van je moeder ook hebt uitgenodigd om een steekje mee te prikken. Dat zal beide dames goed gedaan hebben.
    Ben benieuwd naar je verhaal over je dagje over de grens.
    Fijn weekend en ik verheug me erop je binnenkort te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen