zaterdag 9 mei 2015

Pakdoek

De SAL Save the Stitchery waarover ik vorige blogje schreef, zal vaak onder handen genomen moeten worden.
Een opbergmap lijkt me heel geschikt om het netjes te houden.
Ik haalde het idee uit de e-cursus Marker Borduren  maar het vernaaide lint verving ik door een zelfgekozen borduurrand.


De letters komen uit de cursus.
Het doek is een antieke linnen vaatdoek die ik eens in de Provence gekocht heb, stug linnen, 16-draads, de zoompjes met de hand vastgezet.
Het lint, waarmee het pakdoek gebonden wordt is een erfstuk, ooit verkocht in het Grands Magasin de la Bourse in Brussel. 


Leuk om alles in voorraad te hebben en aan de slag te gaan!

6 opmerkingen:

  1. Mooie map zo
    http://bezigplus.blogspot.se/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat netjes Hilde! Zo blijft je werk mooi!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via, via ben ik op je blog terecht gekomen en herkende meteen de pakdoek van de E cursus van Marken. Ga je volgen, misschien zie ik nog meer voorbij komen over Marken.
    P.S Mijn werk van Marken ligt even stil, moet eerst de merklap af hebben.

    BeantwoordenVerwijderen